Back

Nasza misja

Cel

Dostarczamy sklepom internetowym zdrowe strategie wzrostu.

Strategia

Zdrowy Balans

Pomiędzy krótkoterminowymi zyskami, a długoterminowymi celami. Strategia nisko wiszących owoców (tzw. „low-hanging fruits”) jest oczywiście bardzo istotna. Pod warunkiem, że nie tracimy z oczu prawdziwej północnej gwiazdy, wyznaczającej nasz główny kierunek.

Kaizen

Doskonałość Operacyjna

Metoda „małych kroków” jest często niedoceniana. Japońska filozofia Kaizen, mówi o nieustanym dążeniu do doskonałości operacyjnej. Co pięknie współgra ze zdolnością bieżącej adaptacji do zmieniającego się środowiska.

Dywersyfikacja

Stabilny Wzrost

Przykłady? Ekspansja produktowa, geograficzna, czy źródeł pozyskiwania ruchu do sklepu internetowego. To między innymi zdrowy kompromis pomiędzy soczewkowym strategicznym skupieniem, a optymalnym i bezpiecznym rozkładaniem zasobów.

Ludzie

Human Center Design

„Last but not least”, czyli warto stawiać na prawdziwy klientocentryzm. Zarówno projektowo (czerpiąc np. z takich koncepcji jak Design Thinking), jak i w kontekście bezpośrednich relacji. Rozwój biznesu nie może się dziać bez ludzi. Na koniec dnia, to dla nich tworzymy wartości.

4Commerce, czyli kto:

Agencja Rozwoju
Sklepów Internetowych

3 Warstwy Fundamentów

Edukacja

Biznes Internetowy, to nie sprint. To maraton. Dlatego stawiamy na dobre przygotowanie i metodykę. Wierzymy, że zwykłe ludzkie relacje w połączeniu z edukacją, to klucz do owocnej, wieloletniej współpracy.

 

Także dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i kierujemy procesami tak, że każdy projekt jest transparentny.

Technologia

Pomagamy w doborze technologii w zdrowej relacji do budżetu, planów i etapu, na którym aktualnie jest Twój sklep internetowy.

W razie, gdy zachodzi taka potrzeba, reprezentujemy klienta, pomagamy w negocjacjach, bierzemy na siebie całą komunikację z partnerem technologicznym i kierujemy projektem wdrożeniowym.

Rozwój

Stawiamy na "nudne" fundamenty i rzetelną pracę u podstaw. W razie potrzeby mapujemy modele biznesowe i wydobywamy Unikatowe Propozycje Wartości. Pomagamy obliczyć prawdziwą marżowość i poukładać finanse.

 

Dopiero, gdy mamy rzetelny punkt wyjścia, wiemy jakie środki możemy przeznaczyć na rozwój i jakich zwrotów z inwestycji powinniśmy oczekiwać, aby nasz sklep internetowy był rentowny.

Awards & Honors

The awards won
by our project.

Our clients describe us as a product team which creates amazing UI/UX experiences, by crafting top-notch user experience.

5x Developer Award

2x Best Homepage

5x Mobile of the Day

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?

Telefon

Email
bok@4commerce.pl

Administracja
ul. Bosa 4/6 lok. 24
60-125 Poznań

Porozmawiajmy

O Twoim Projekcie

Pomimo +10 lat doświadczenia w e-commerce, sprzedaży i marketingu, wypracowanych przez lata procesów i metodyk. Nieustannie podchodzimy do naszej pracy z naukową pokorą oraz badawczą ciekawością. Zawsze warto mieć z tyłu głowy, że to co działa w sklepie naszej konkurencji, niekoniecznie zadziała tak samo w naszym sklepie internetowym.